سفارش تبلیغ
صبا ویژن
1 2 3 4 5 >> >

این دفعه سوتی بگیرها خودشون سوتی دادن.در زیر نویس خبر پرداخت مبلغ 31800 تومان به بازنشسته ها و کارمندان در خبر ساعت 20:30 شب سه شنبه مورخ 30/11/85 اینطور آمده بود :

بازنشسته ها و کارمکندان

پرداخت مبلغ 31800تومان

 


اولین دیدگاه را شما بگذارید عمومی ،

  

دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی "کامپیوتر و اتوماسیون اداری" دراصفهان گشایش یافت. در این نمایشگاه ۶۶شرکت داخلی از استانهای اصفهان، تهران وخراسان رضوی به همراه شماری از نمایندگیهای خارجی ، محصولات خود در زمینه کامپیوتر و فناوری‌های تجارت الکترونیک را در فضایی بالغ بر شش هزار و ۵۰۰ متر مربع و ۱۷۳غرفه عرضه کرده‌اند.

متأسفانه نمایشگاه امسال هم از لحاظ وسعت و هم به لحاظ تنوع و نوآوری نسبت به سال گذشته در سطح پایینی قرارداشت و محصول جدیدی برای عرضه به علاقه مندان در چنته نداشت.

در این نمایشگاه چیزی که بیش از همه نظر بازدیدکنندگان را به خود جلب میکند وجود غرفه های است که پس مانده سی دی های خود در بازار را برای فروش ، آنهم باقیمت مناسب و با این شعارها :

سه تا سی دی 1000 تومان !

12 ویندوز روی یک سی دی!

در معرض دید بازدیدکنندگان گذاشته اند. وقتی از صاحبان غرفه ها  از کیفیت و ضمانت سی دی ها سئوال می شود خودشان هم  از سالم بودن محصولاتشان شک دارند .

یکی دیگر از دستاوردهای مهم این نمایشگاه در زمینه کامپیوتر و فناوری‌های تجارت الکترونیک به روایت تصویر زیر!!!!

مهمترین دستاورد نمایشگاه بین المللی کامپیوتر در اصفهان!!

توصیه میکنم اگر می خواهید یک بنز الگانس نقره ای را از نزدیک ببینید و مانند خیلی ها که با اون عکس میگرفتند شما هم  بی نصیب نمونید به این نمایشگاه حتماً یه  سر بزنید .


اولین دیدگاه را شما بگذارید عمومی ،

  

این شبها شاهد پخش سریال جدیدی از سیمای جمهور اسلامی به نام آدمخوار هستیم که به سفارش شبکه دو و مشارکت معاونت امر به معروف و نهی از منکر نیروی مقاومت بسیج ساخته شده است. مجموعه «آدمخوار» معضلات و عواقب حضور و عضویت جوانان و خانواده ها در شرکت های بازاریابی اینترنتی را مورد توجه قرار می دهد. ظاهراً این سریال اولین حرکتی است که رسماً به مزمت و نکوهش این مجموعه های هرمی و بازارهای اینترنتی پرداخته.

فیلم شروع خوبی داشته و دقیقاً همان ترفندهایی را که نتورکیها برای به دام انداختن جوانان بکار می برند موشکافانه دنبال کرده. از همین حالا می توان پایان آنرا حدس زد.

حدسی که زیاد دشوار نیست چون روزانه با تعداد زیادی از شکست خوردگان این تجارتهای الکترونیکی روبرو هستیم که یکی پس از دیگری از صحنه تجارت ترد می شوند و خود را در رؤیا هایشان ناکام و زندگی واقعی خود را تباه شده می یابند.

قبل از این فیلم هم گاهاً از صدا و سیما شاهد پخش میز گردهایی (فکرمی کنم شبکه 5 ) در این خصوص بودم که روند این تجارت را مورد تحلیل قرار میدادند و نهایتاً به صورت علمی مبهم بودن و غیر عملی بودن آن را به اثبات می رساندند.

اما من نه نقاد فیلم و سریال هستم و نه هدفم ایجاد بحث سیاسی است. فقط می خواستم به یک نکته اشاره کنم.

 نکته ای که مدتهاست فکر مرا به خود مشغول کرده و با پخش این فیلم قوت گرفت .

چگونه است در این برهه از زمان که سایتهای مستهجن و غیر اخلاقی و برخی سایتهای سیاسی که به نشر اکاذیب و غیره می پرداختند و بطور کلی سایتهایی که مورد تأیید  وزارت ارشاد و سایر دستگاههای ذیربط نبودند و باید از دسترس عموم خارج می شدند( که این هم در جای خود در پاره ای موارد قابل تقدیر و در جایی قابل بحث و شبه انگیز است) با فیلترینگ به راحتی جمله مشترک گرامی دسترسی به این سایت امکان پذیر نمی باشد بر روی آنها ظاهر می شود ولی سایتی که مادر تمام بدبختیها و نابودیها و بقول تلویزیون مروج آدمخواری است همچنان به فعالیت خود ادامه می دهد و دسترسی به آن برای نتورکیها هیچ ممنوعیتی ندارد. مگر نه این است که یکی از ارکان پیشبرد اهداف این جریانات دسترسی به سایت و اینترنت برای عاملان فعال در این شبکه هاست. آیا بهتر نبود بجای این همه تبلیغ و فیلم سازی  که  حکم نوش دارو ی بعداز مرگ سهراب را دارد قبل از اپیدمی شدن این بیماری مسری از همان ابتدا این سایت هم به لیست فیلترینگ اضافه می شد تا شاید از گسترش آن به این وسعت و سرعت جلوگیری می کرد.

موضوع دیگری که زیاد به آن نمی پردازم نوع محصولاتی است که در این بازار عرضه می شود. مهمتر از همه نقش سکه ها و تصاویر روی آن هاست  که جای بسی تأمل  دارد!!!!


نظر() اجتماعی ، فرهنگی ،

  

مشخصات مدیر وبلاگ

حسین ادیبی [2]

متولد 1355 در شهر سده لنجان از توابع شهرستان لنجان در استان اصفهان می باشم. کارمند و متأهل و دارای یک فرزند 6 ماهه دوست داشتنی به نام سپهر می باشم که نام این وبلاگ نیز به نام او مزین شده. دوستان در این وبلاگ با ایده ها و نظرات بنده در مورد مسائل اجتماعی پیرامون ما و همچنین مطالب فرهنگی و درمواردی نیز مطالب تخصصی مرتبط با کارم آشنا خواهند شد. همچنین قصد دارم از این طریق شهر خودم سده لنجان را به سایر هموطنان معرفی کنم .
ویرایش

موسیقی

لوگوی دوستان




ویرایش

طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ